tisdag, april 18, 2006

060418

"Ja. Ja.Oj. Vad är det för temperatur där ? Här är det sex och en halv. Ja jag förstår det. Astri har skvallrat. På plats byggda saker. Ja.Ja.Ja. Det var ju så när jag byggde det här köket att det var på plats byggda saker. Underskåpen. Ja.Ja.Ja.Nähä.Nej.Nej. Så där tjocka timmerlika plankor. Det är när jag borrade och där var det tjockt plank. Ja.Ja.Jo vi tänkte nog det. Ja.Ja.Ja.Ja.Ja. Ja just det.Ja.Ja.Ja.Så är det.Astri är ute och äter. Jag ska hälsa henne. När kommer du hit i helgen ? Hon hade feber fortfarande igår ? Jag vet inte om det spelar någon roll. Sen bor du här till på söndag. Ja just det. Sen åker ni ner tillsammans på torsdag. Hon åker hem på måndag första maj och vi flyger hem på måndag. Det var roligt att höra av dig. Jag hälsar Astri att det rullar på."

Inga kommentarer: