måndag, september 25, 2006

Måndag i surrealismens tjänst

Jag kommer fram till sjukhuset i surrealismens tjänst och ser mentalskötaren i surrealismens tjänst stå utanför ingången i surrealismens tjänst och det är oerhört kallt i surrealismens tjänst och när jag kommer in på avdelningen i surrealismens tjänst och frågar om jag är hungrig i surrealismens tjänst och träffar Karolina i rökrummet i surrealismens tjänst och jag väcks på natten i surrealismens tjänst i en liten kroppshydda i surrealismens tjänst och ställer obligatoriska frågor i surrealismens tjänst och säger att gästlistan stängde klockan tio i surrealismens tjänst och jag måste betala i surrealismens tjänst men jag frågar om de kan göra ett undantag i surrealismens tjänst och hon säger tyvärr i surrealismens tjänst och jag frågar om jag kan gå in och prata med kompisar i surrealismens tjänst och hon svarar att det går bra i surrealismens tjänst och när jag tittar i spegeln i surrealismens tjänst och det sticker och kliar på armarna i surrealismens tjänst och skrattar mig i ansiktet i surrealismens tjänst

Inga kommentarer: